Thursday 3 March 2011

testing......testing....testing.....

assalamualaikom....saya etty halim...orang di kolej panggil saya sdc stand for saya dilahirkan canteek....mungkin kerana saya memang canteekk atau nama saya di facebook begitu...huhuhu...mungkin sekarang nie dah jadik tren masyarakat untuk panggil nama dengan menggunakan nama difacebook....saya sangat suke...dah tentu-tentu la nama saya si sdc=saya dilahirkan canteek...kompem-kompem la orang akan panggil saya si cantekk...hehehe...malu....
jom sambung berkenalan....saya mengambil jurusan komunikasi major dlm bidang penyiaran....berusia teeeeeeeett thn....hahaha..bg seorang perempuan...usia adalah rahsia...hahha...
ok la...yang nie saje jek nk testing2....mane la tau tak ok ke an...hehehe....kalau ok lain kali akan ku sambung...kalau tak ok...akan ku deactive blog ini...hahaha....ok la...nite u all....bye....take care...salam....

2 comments:

  1. dah buat blog nampak ! welcome to the club bebeyh !! teruskan karya penulisan anda :P

    ReplyDelete
  2. weeeeeeeeeeee....boleh pulak....!!! thanks wada.....

    ReplyDelete