Tuesday 8 March 2011

Pengalaman ku Bekerja....(1st day)

salam.....
1 st day??? ok jek...xde hal pon....aku tadah jek sume2 kje..yang mane aku mmpu aku buat jek..kalau tak mampu aku tolak jek ke tepi...aku kje under department 'special event'....kre yang berkaitan ngn event2 sume under department ku la....oleh kerana cuti sem ade sebulan jek...aku pon tak dapat la join or melibatkan diri ngn event yang terdekat pada bulan may nie...iaitu mendeal client tok menaki cruise mengelilingi mediterean selama 8 hari....sonok btol aku dengar....orang yang g nie sume aktif dalam multi level marketing MLM under company nie...huhu...aku mungkin bernasib baik sebab selama bakal sebulan aku bekerja nie tak akan ade event besa yang berlangsung..kire takde la susah sangat....hehehe...tapi ole kerana aku nie memang tak boleh dok diam kt tempat aku jek aku pon berjalan2 la ke tempat2 yg tak sepatut ye....antare tpt yang aku lewati ialah 'processing', 'warehouse', 'account department', 'communication'....aku pon tak tau la npe tiap2 tempat yang aku g di pejabat tuh sume ade akuarium n bela ikan....pastu dok lawan2 "cucu" spe paling banyak...pelik...huhuhu..tapi tak pe la...mungkin tu salah satu cara tok menenangkan diri di waktu stress...huhuhu...pape pon ak sgt penat ari nie...semalam dapat tido 2 jam jek...sebab aku betul2 tak dapat tido...huhuhu....
ok la.....aku nk chow dulu....hope sok ade pengalaman yang menarik tok tatapan....huhu.....nite....salam...
OK BYE...!!!
OWH~

1 comment:

  1. an nak jd org yg pertama komen kat blog yg ko yg menceritakan tentang kes anak-anak ikan di opis ko..hahhaha...ko kena biasakan sbb mklmlah mak2x ikan tue sebenarnye mmg duk nak menunggu cucu hasil anak sindri..tp apa kan daya anak2x masih pra matang & yg mau kehidupan bebas lagi

    ReplyDelete