Friday 11 March 2011

Selepas seminggu bekerja...

salam...entry kali nie just nk story kt korang pasal tpt kje aku lagik...selepas seminggu aku kje dibhgian tsebut aku rasa best..sebab ye aku rasa pe yang aku blaja aku dapat aplikasikan dalam pekerjaan tersebut...siyeess..minggu depan hari khamis ade "teleconference" (conference yg menggunakan telefon) melibatkan orang dari india dan us..sabtu plak ade "super weekend"..mungkin bagi orang lain biasa jek...tapi bagi aku ok jek...aku masuk dalam realiti sebenar kehidupan...nie bukan lagik kehidupan yang klise...hope pasnie bila bekerja aku takkan stress lagik...tp bila aku stress "sahabat" aku dh mengOFFERkan bahu beliau...i looooiiikkeee...thanks kepada "sahabat" tersebut....ok la...gua nk chow dulu...nitez u all...take care..have a good day...salam...
last word from me....~OWH~
OK BYE...!!

2 comments: