Friday 4 March 2011

Sahabat.....








salam...entry kali nie saya nak menceritakan tentang sahabat2 yang agak rapat jugak la dengan saya...mereka agak rapat dan banyak mendengar masalah saya...mereka jugak la antara orang2 yang menyebabkan saya membuka blog sendiri...konon ye support la bagai...hahaha..macam...saya plak boleh terpengaruh dengan ayat sahabat2 saya nie...dengan itu..terbinalah blog saya yang tidak seberapa nie...mungkin penulisan bukan dan tidak pernah menjadi bidang saya...andai kata selalu typing error ke..selalu ayat berulangan ke...maaf la...memang selalu gitu....hahaha...buat malu jek....macam2...lalalala~~ berikut adalah kawan2 saya yang agak rapat dengan saya di kolej yang saya belajar sekarang nie....mereka banyak membantu dalam membuat keputusan dalam hidup saya nie....mungkin kerana saya ialah manusia yang susah untuk membuat keputusan sendiri...hehehe....kawan saya nie memang agak suka keluar berjalan-jalan...sama macam saya....weeeeeee....pape pon...sayang memang sayang kawan-kawan saya....saya adalah manusia yang tidak pernah lupakan kawan saya...dari dulu sehingga kini....kalau saya tidak bercontact2 ngan kawan saya pon mungkin kerana saya pernah dibenci oleh mereka....lalala...hahaha..apakah...!! dah...sampai sini jek entry saya kali nie...nantikan la entry akan datang....weeeeeeeeeeeeeee~~ salam...

No comments:

Post a Comment