Friday 4 March 2011

AnTaRa KaWaN DaN KeKaSiH...

entry kali nie saku btol2 nk meluahkan segalanya yang tersimpan didalam hati...mungkin hati kawan aku kot...**sentap**....boleh pulak...hahaha...
aku just nak kate..amik berat tu memang la penting...memang langsung tak salah kalau nak amik berat kat sesiapa pon...tapi at least tolong la jaga hati aku nie sikit....aku akui aku baru jek memutuskan hubungan diantara aku dan si dia...kenapa la lebih ramai yang amik berat tentang si dia berbanding aku?? mungkin semua orang lebih menyalahkan aku dalam hal nie...sampai ada yang kata "napa la ko tinggalkan dia yang baik ngan ko tuh?", "napa la ko buat die gtu...tak baik tau..", atau yang lebih baik lagik.."napa la ko takde hati dan perasaan sampai buat die gtuh??"....peerrggghhh ayat beliau....dan apabila mereka berkata begitu...aku hanya mampu tersenyum....aku tak tau nak kate pe...biar jek la aku dan teman2 terapat jek yang tahu kenapa aku buat begitu....aku rasa aku buat begitu pon demi kebaikan beliau dan jugak aku....demi menjaga segalanya di antara kami....aku rasa kawan lebih baik....mungkin bagi si dia aku nie jahat kerana setelah beberapa tahun kami bersama, baru kali ini aku buat keputusan untuk berkawan sahaja dengannya....aku tahu jek si dia sangat sedih...tapi aku yang dipersalahkan nie tak sedih plak??? adoooiii...biaq pi hang pa la...seriusly..hakikat ye...aku sedih gak...tapi nak buat cm ne...dh nie takdir....aku redha jek...kite kn dh besar....aku dh kate dh...andai kate ade jodoh ade la....kalau takde jodoh takkan la nak paksa2,,,btol tak??? tah la...mungkin bagi aku gtu....dan mungkin bagi korang yang bace nie pendapat aku salah....aku sebenar ye serba salah gak sebab buat beliau gtu...tapi nak buat cm ne...tah la....aku tak tau cm ne nak gtau lagik...akhir ye aku berkata kepada diri ku sendiri "biar la orang nak fikir pe pon..dieorang tak rasa apa yang aku rasa..dieorang jugak tak lalui apa yang aku lalui...jadik...dieorang leh kate pape jek..." huhuhu...sedih aku....!!! mungkin entry ini telah menyebabkan mood aku berubah??? arrrgghhh,....boleh pulak....tapi tah la....aku tak suke la nk fikir pasal nie lagik...bosan....!!!
akhir ye aku just nak kate....TOLONG LA JAGE HATI AKU JUGAK KALAU KORANG NAK TANYA PASAL SI DIA....TAK PON...KALAU KORANG NAK TANYA KABAR TENTANG BELIAU....TANYA JEK LA KAT BELIAU...XDE NO...AMIK JEK NO KT AKU...XDE HAL PON KN???
OK....
BYE....!!!!
OWHH~~

4 comments:

  1. dont woe..selagi ko de kwan2 yang disamping ko, kami akan teman ko...

    ReplyDelete
  2. kesian wan...
    tp xpe wan...
    kwn2 kan ade...
    1 word 4 u...
    owhhhh~...
    p/s:aku x suka cara semut taip...worry jd woe..gediks

    ReplyDelete
  3. semut memang gtu....aku rase die ye keyboard ade masalah kot....huhuhu
    pape pon...thanks kt korang....hehehehe

    ReplyDelete
  4. sabar jela . awak lebih tahu apa yang awak mahu . argh , persetankan saja mereka yang mcm tut tut tuh . kita nie nak jaga hati orang bukan main lagi mengila, tapi kalau minta org jaga hati kita? dicampak2nye . aku rasa mcm nak bg jari tengah je ! hergh !

    ReplyDelete