Monday 7 March 2011

Aktiviti Cuti Sem.....

Asaalamualaikom....yoo...wassup...hehe...aku just nk bgtau...esok iaitu pada tanggal 8 mac 2011 hari selasa...aku akan mula bekerja di sebuah syarikat swasta di Seksyen 14 Petaling Jaya Selangor... setelah seminggu aku bercuti dan membuat "assignment" malam2...akhirnya aku kena kerja jugak...tapi tak pe lah...aku kerja pon untuk kebaikan diri ku jua...aku boleh bangun awal...aku boleh tido awl...at least aku boleh carik duit lebih tok diri ku sendiri...lagipon mak n ayah ku penah berpesan...kalau nak kn sesuatu baik usaha sendiri supaya lebih menghargai apa yang kita nak beli tuh....mungkin betul apa kata mak n ayah ku....huhuhu...jadi sok akan ku mula bekerja untuk mendapatkan apa yang aku mahu.....hehehe....hope semua berjalan dengan lancar sok....seriuslu...perasaan takot menghantui diri ku sekarang....huhuhu....
ok la...nite all...aku nk peniduran...sebab mungkin aku kne bawak kereta sok....lagipon kakngah ku dah pesan awal2 "dik,ko jangan bangun lambat..sok jem..." apatah kakak ku nie....macam2...hehehe..
baiklah...i better go now....sok akan ku cerita pengalaman pertama ku di tempat kerja....weeeeeeeeee...tatott ye...huhuhu...nite....salam....

No comments:

Post a Comment