Friday 11 March 2011

Teringat masa zaman kanak-kanak....

tetbe jek mlm nie aku dok teringat masa zaman kanak2 aku..klaka la rase n tak tau la npe...mungkin kerana tadi dok bercerita pasal sekolah rendah ku kot...huhuhu...sekolah ku sekarang dh macam sekolah private dh...smart gilee...huhu..bangge aku walaupon dh abes blaja 6 thn di ctuh...weeeeeeeeeeee...pape pon thanks to the school yg byk membntu saya dalam mengecapi bahagiee...weeeeeeeeeeee lagik...hehe~ oleh itu..dengarkan la lagu nie...lagu nei btol2 mengamit kenangan aku masa zaman sekolah...selalu jek nyanyi lagu nie...hehe..semoga terhibur....^______^

5 comments:

  1. ADA BLOG BUAT SENYAP2 GITU!

    http://themarsfamily.blogspot.com/2011/03/announcement-please-alert.html

    ReplyDelete
  2. bkn ke ko cte kat aku yg dlu ko skolah kat skolah jenis kebangsaan tamil ke..?
    maksudnye...
    ko tipu aku r...?
    hahahahaha...

    ReplyDelete
  3. test...test... tolong tukar font.. cucah nak bace..mekacih

    ReplyDelete