Monday 28 March 2011

Pemenatan yang datang dan pergi....

betul la kate orang...mencarik duit adalah perkara yang memenatkan dalam hidup...tp kalau bab menghabiskan...sekejap jek...dalam sehatri tu adakalanya boleh abes dalam rm+++++...bila aku dh mula bekerja nie..baru la aku mula menghargai wang a.k.a duit..walaupon pada hakikat ye aku memang seorang yang penjimat...huhuhu...bagi aku duit adalah bende yang sangat penting dalam kehidupan..kalau takde duit..cm ne lakita sebagai manusia nie nak meneruskan kehidupan seharian yang klise..nk jugak mention klise..hehe..tah la..aku just nak smpaikan..bahawasanya bekerja adalah perkara yang memenatkan...smpai ada mmbe aku yang dok tanye kenapakah aku jarang on9 sekarang???semuanya kerana perkataan "penat" yang hadir dalam hidup aku yang klise nie...oleh itu..kepada sahabat2 ku...aku just nak mintak maaf la sebab aku jarang on9..kita jarang keep in touch cuti nie...tok pengetahuan sume..aku update blog nie pon kt pejabat ku...punya la xde masa nak update kt umh..huhu...memandangkan bos aku xde (dtg lewat sbb smlm ade event kt PWTC) aku pon amik la sikit jek kesempatan nie tok update blog aku...seriusly..aku byk gile cite yang nak dikongsikan bersama...tapi memandangkan "penat" selalu jek hadir dalam hidup nie...aku pon tak sempat nak update..huhuhu..maaf ye sahabat....
Seorang sahabat ku pernah berkata...mintak maaf tu lebih baik kn...ia akan merendahkan diri kita nie supaya kita sedar diri..thanks kepada sahabat ku...sekarang nie aku lebih banyak mintak maaf...hehehe...
ok la...banyak dh ne...kalau korang sanggup tunggu...i'Allah akan ku update selalu blogku ini....dadaaaaaaaaaa...take care..ok bye....~~

2 comments:

  1. bat ckp tu ayat dia...
    btol ke..?
    bgusla wan da rajin kje ...
    mudah2an krus la ckit...
    hahahaha...
    bat yg sruh ckp...

    ReplyDelete
  2. ayat bat la sangat..perasan habes..haha..thanks kt kwn2 coz bg support kt saya...weeeeeeeee..
    yg pasal berat badan tu agk sensitp ye..harap maklom....tQ...

    ReplyDelete