Friday 6 May 2011

AiGoooooOOOO....!!!! ^_____^!!

salam...
aku nk update blog jap la....
aku sebenar ye....
haaaaaaiisshhh...nk cte pon resah jek..
adessssshhh...
urrrrrrmmmm....cmne jek aku nk cte nie....aku tak tau la....
cm nie cte ye....
td aku dpt msj yg agk merosakkn mood aku....
sumpah aku tak suke msj cm tuh....
aku elok2 ngh otw pagi midvalley amik kakngah yg ade expo kt sne...
nsb baik bkn aku yg bwk kete...
klo tak,dh sentap dh ase ye....sebak pon mungkin la...
errrrrrrrrrrrrmmm...
aku just soh post jek barang aku...
yg ko nk reply msj bagai nak rak npe???
last2 kaklong aku kate, "takyah la layan orang yg dok buat ayat bajet2 tuh dik...."
then aku tros meletakkan E72 aku di dashboard smbil diam....
and sambil2 memikirkan pe yang telah berlaku and bakal berlaku pada aku,dia dan kami....
urrrrrrrrrrmmmmmm.....tah la weh....aku tak tau la.....
cm ne jek ek..??? errrrrrrkkk...!!!!
better diam jek la...biar jek masa yang menentukan segalanye......
segalanya ketentuan Ilahi kan....
aku percaya pada jodoh,ajal maut kn di tangan ALLAH.....
yang aku tau, Allah hanya akan manguji hambanya mengikut pada kemampuan hambanya itu....
and i believe that....
dh la...xmo emo panjang2...sebak lak aku nnt....
pape pon...thanks sebab menjenguk.....
take care korang....
salam....
^____________^"

No comments:

Post a Comment