Tuesday 19 April 2011

Alphabet yang membosankan.....+_______+

salam...
jom kite belajar mengenali 'alphabet' di entry kali nie...nak tengok korang ingat tak tentang 'alphabet' yang aku bakal cite nie...
Aku ade kisah yang nak dikongsikan bila story pasal 'alphabet' nie....ini ade kaitan dengan 'kawan' aku...macam nie la kisah ye...sila la bace dengan teliti ye...hehee
mcm nie kisah yee...

Si W nie ade sahabat yg diberi nama S,B,M....pastu beliau mula berkenalan dan menjadi sahabat dengan sahabat atas sahabat beliau nie...nme ye Q,N,R....si W nie tetibe jek ter'doki-doki' terhadap si N nie...W nie pon baik jek ngan si N nie..hakikat ye si N nie tau jek yang si W nie suke jek kt die....nasib baik la si N nie biasa jek...aku tak pasti la kalau si N nie bangga ke tak...tapi N nie layan W nie cm biasa jek....si N pon berkawan la ngn si W nie....akan tetapi..N ade si M....jadik...W nie mcm intefere cikit2 jek la dalam kehidupan si N nie...mungkin si W nie serbe salah ngn si N n M...sian si W..hahaha

Bila cuti semester bermula...W n N nie still contact2 melalui calling2 n sms...akan tetapi bila masa berlalu...N ilang secara perlahan2 dalam hidup W...of course la W nie sedih...tapi bagi W..klo tu yg N nak...die edha jek..mungkin ade sbb nape bnde tuh berlaku.."lagipon kn N ade M"-fikir W.....

Nasib baik la si W nie ade sahabat2 yang baik seperti S,B,M,Q,R....dieorang la yang telah menenagkan W nie...aku bagi pihak si W nie nak bertrimas la ngn si S,B,M,R,Q.....

Menurut W,Q memang sangat klaka...die sukee sangat bile si Q nie membebel...rase macam dengar lagu jek...hehehe....

Akan tetapi....tetibe jek hadir si R nie sebagai teman FB IM CHAT...satu hari..timbul 1 persoalan yang telah menyebabkan si W nie pelik n ajaib n exortic....R telah meninggalkan 1 persoalan yang "akan dijawab" apabila bertemu....adakah si W akan bertemu dengan si R??? biarlah mereka jek yang tahu....

N pon pernah menyatakan apabila bertemu akan terjawab segala persoalan....aneh sungguh cuti sem kali ini kata si W...sume ye tunggu naik sem baru tahu segalanya...W lak macam orang bodo tunggu jek kat umah...huhuhhuhu....

Realiti ye lagik...W nie sentiasa menunggu si R on FB IM CHAT..ini kerana beliau nak 'korek' lagik fakta yang agak tak jelas...walaupon tak dapat..W akan terus berusaha untuk mendapatkan maklumat..berusaha untuk kehidupan sungguh si W nie...sangat bagus..hehehe

Hakikat ye,...W n N nie bukan la tidak berhubung terus..ade jek berhubung....mereka takde masalah pon..tapi si W nie ase bersalah gile2 la sebenar ye...die takmo ganggu idop orang lain....kate beliau...kalau la die boleh undur masa tersebut...die takmo kenal pon N tuh klo tau ending die akan jdik berslah gini...sian gak si W tuh....W nie memang suke pendem jek perasaan...die klo bole xmo la sume2 sahabat die tau...biar jek die kusutkan otak die ngn hal2 die sendiri....alahai...bagus ye klo ramai orang macam si W nie...tak menyusahkan ornag..hehe...

Amacam?? ok tak kisah "sahabat" aku nie...die selalu ye story kt aku...aku pon luahkan la kt blog aku...mungkin "sahabat" aku tu xde blog tok meluahkan segala perasan yang tersimpan di hati..hehe...k la korg..memandangkan sok aku kje...aku nak tido dulu...ade lagik cite yang aku nak stori tp mate nie berat gile kot....nite2...take care....salam....

No comments:

Post a Comment